Февраль 2015 Печать
Новости - Архив новостей
Автор: Administrator   
01.03.2015 00:00

1 февраля 2015 г.

Утреннее богослужение

Николай Владимирович Каленик

Николай Каленик Николай Каленик

Чи важливо прощати? Я думаю, що так само, як і бути прощеним. Коли людина має вину – це тягар, який томить, потрібно, щоб хтось простив і звільнив від цієї ноші. Не просто простити людину, з якою тебе щось зв'язує; вона завинила перед тобою, і потрібно її відпустити. Боже Слово дає нам відповідь, як потрібно це робити і наскільки прощення є важливим.
Слово «прощаю», яке сказане від щирого серця, приносить свободу для того, хто прощає, і для того, на кого маєш вину. У Старому Завіті був цілий порядок для того, щоб людина могла приходити і звільнятися від своїх гріхів. Люди платили високу ціну за отримання прощення, вони мусили це роботи, тому що такий був закон. Священники, які були поставлені в храмі, звершували ці обряди. За своє і людське освячення та оправдання священник мав приносити жертвоприношення.

І принесе Аарон теля жертви за гріх, що належить йому, та й очистить себе та свій дім. І візьме він обох тих козлів, та й поставить їх перед Господнім лицем при вході скинії заповіту. І кине Аарон на обох тих козлів жеребки, – один жеребок для Господа, і один жеребок для Азазеля. І принесе Аарон козла, що на нього вийшов жеребок для Господа, і вчинить його жертвою за гріх. А козел, що на нього випав жеребок для Азазеля, буде поставлений живим перед Господнє лице, щоб очистити його, і щоб послати його до Азазеля на пустиню (Левит 16:6-10).

Аарон мав освятити свій дім і весь народ Божий; цим прообразом показано, що гріхи відпущені і відбулося освячення, а люди з цього моменту стали вільними.

А коли він скінчить очищення святині й скинії заповіту та жертівника, то приведе живого козла. І покладе Аарон обидві руки свої на голову живого козла, і визнає над ним усі гріхи Ізраїлевих синів та всі їхні провини через усі їхні гріхи, і складе їх на голову козла, та й пошле через призначеного чоловіка на пустиню. І понесе той козел на собі всі їхні гріхи до краю неврожайного, і пустить того козла в пустиню. (Левит 16:20-22)

Бажання Господнє – відпустити наші гріхи, тому що всі згрішили і лишені Божої слави.

Чого Він говорить отак? Зневажає Він Бога... Хто може прощати гріхи, окрім Бога Самого? (Марка 2:7)

Син Божий міг простити гріхи людини. Кожен із нас пережив прощення.

Знов над нами Він змилується, наші провини потопче, – Ти кинеш у морську глибочінь усі наші гріхи. (Михея 7:19)

 

Бо Ти кинув за спину Свою всі гріхи мої... (Ісаї 38:17)

 

І більше не будуть навчати вони один одного, і брат свого брата, говорячи: «Пізнайте Господа!» Бо всі будуть знати Мене, від малого й аж до великого їхнього, – каже Господь, – бо їхню провину прощу, і не буду вже згадувати їм гріха! (Єремії 31:34)

Сьогодні ти маєш впевненість в тому, що прийшовши до Господа, покаявшись перед Ним, Бог не пам'ятає того, що було в твоєму житті. Як важливо знати, що прощення несе звільнення від покарання. Прощення руйнує ворожнечу, гнів, образу, людина внутрішньо зцілюється.
Новий Завіт говорить про те, що всі ми є боржниками, особливо перед Богом (Матвія 18:23-25). Христос може прощати наші гріхи, і це було дивним для людей, тому що вони не визнавали Його як Бога, Месію і Спасителя (Марка 2:5-13). Відкуплення було звершене для нас.

Бо Син Людський прийшов не на те, щоб служили Йому, але щоб послужити, і душу Свою дати на викуп за багатьох. (Марка 10:45)

Як і в Старому, так і Новому Завіті ціна свободи та прощення є надто великою і без пролиття крові не буває. Не тварин вибрав Господь, але Агнця, Який був закланий за нас – це Син Божий Ісус Христос. Через Його смерть відбулося відкуплення.

Н. Каленик    

Борис Порфирович Мозговой Борис Порфирович Мозговой Татьяна Нижник Татьяна Нижник Иван Загребаев Иван Загребаев

"Голгофа"        

 И. Загребаев  

Группа Группа
"Почерк Творца"

Хлебопреломление Хлебопреломление

Хор Хор
"Агнец безгрешный"

"Обнови Господь"     

 

Дневное богослужение

Александр Максименко

Александр Максименко Александр Максименко

Був же хворий один, Лазар у Віфанії, із села Марії й сестри її Марти. А Марія, що брат її Лазар був хворий, була та, що помазала Господа миром, і волоссям своїм Йому ноги обтерла. Тоді сестри послали до Нього, говорячи: Ось нездужає, Господи, той, що кохаєш його!... Як почув же Ісус, то промовив: Не на смерть ця недуга, а на Божу славу, щоб Син Божий прославився нею. А Ісус любив Марту, і сестру її, і Лазаря. А коли Він почув, що нездужає той, то зостався два дні на тім місці, де був (Від Івана 11:1-6).

Ми читали цю історію, знаємо її початок і завершення. Марта та Марія завершення цієї історії не знали так, як знаємо ми.
Давайте трошки пороздумуємо над шляхами, якими нас веде Господь. Біблія чітко говорить: Ісус любив цю сім'ю. Більшість з нас не раз переживали Божу славу в своєму житті. І як же солодко отримати відповідь, як чудово пережити Боже благословення і потім цим пережитим ділитися з іншими! Але порою чудеса Божі зводяться до матеріального рівня: краща машина, більша зарплата. Є й інші дороги.
Христос міг слово сказати і зцілити Лазаря? Хіба відстань грала роль? Ісус міг би зцілити Лазаря на відстані, але не зробив цього.
Якби не було згадано, що Христос любив цю сім'ю, можна було б сказати, що в них там якийсь таємний гріх був, що було щось не в порядку.
Порою Бог обирає посудину і веде її надто вузькою дорогою, щоб на ній явилися діла Божі. Це може бути непросто. Тоді, коли навколо інші можуть отримувати зцілення, переживати благословення, в цьому домі, в цій сім'ї може все залишатися так само. Щоб з'явилися діла Божі, інколи повинен пройти певний час – згадайте історію сліпонародженого.
Господь є Альфа та Омега – початок і Кінець. Не на всі запитання ми можемо знайти сьогодні відповідь, пояснити чому це чи інше відбувається в нашому житті. Але пам'ятаймо: Твоє ім'я написано на Божий руках і якщо Бог веде, то являться діла Божі, прийде відповідь. Мені хочеться, щоб вже, зараз, сьогодні, а ще краще, щоб вчора, або щоб й зовсім до дому мого не заходило. Але воно заходить, воно трапляється. Бог говорить: «Ні, це не гнів, це щось інше» .

Оце Він сказав, а по тому говорить до них: Друг наш Лазар заснув, та піду розбудити Його. А учні сказали Йому: Як заснув, то він, Господи, видужає. Та про смерть його мовив Ісус, вони ж думали, що про сонний спочинок Він каже. Тоді просто сказав їм Ісус: Умер Лазар. І Я тішусь за вас, що там Я не був, щоб повірили ви. Та ходімо до нього (Від Івана 11:11-15).

Його думки набагато вище від наших. Нам, людям, порою дуже складно зрозуміти, що відбувається в житті тої чи іншої людини. Буває нам складно зрозуміти Божий намір до кінця. Ісус говорить до учнів: «Помер, щоб ви увірували».
Лазар хворів і чекав від Господа зцілення. На той момент він його не дочекався. Лазар помер. Жінки чекали, посилали по Ісуса, надіялися, але не дочекалися.

І Марта сказала Ісусові: Коли б, Господи, був Ти отут, то не вмер би мій брат... Та й тепер, знаю я, що чого тільки в Бога попросиш, то дасть Тобі Бог! (Від Івана 11:21,22)

«Але і зараз, навіть не отримавши від Тебе те, чого ми просили, навіть і зараз я вірю, що Ти – месія – посланий на цю землю, я вірю – Ти – Христос». Переживши смерть брата, Марта все одно не сумнівається в Ісусі.
Духовна людина буде служити іншим так, як служила Марта.
Порою для того, щоб слава Божа явилась і наступні покоління могли її побачити, комусь доводиться пройти досить вузьким шляхом, як одного разу довелося пройти Йову, сліпонародженому. Можливо, комусь зараз доводиться проходити вузький шлях і ти для себе не можеш знайти пояснення: Боже, чому Ти це допускаєш в моєму житті? Бог не запізнюється, Він приходить вчасно. Інколи не тоді, коли ми думаємо. Нам може здаватися, що все – час втрачений, але для Бога нема нічого неможливого.

А чи ж Бог в оборону не візьме обраних Своїх, що голосять до Нього день і ніч, хоч і бариться Він щодо них? Кажу вам, що Він їм незабаром подасть оборону! Та Син Людський, як прийде, чи Він на землі знайде віру? (Від Луки 18:7,8)

«Голосять день і ніч» - це не один раз помолитися і все.
Нехай Господь допоможе нам мати таку віру, яку мала Марта – не отримавши зцілення Лазаря, вона сказала: «Але й зараз я вірю, що Ти – посланий Богом Месія».

 

А. Максименко

alt alt alt alt

Оля Попович Оля Попович Алексей Сафонов Алексей Сафонов

Читать стихотворение Ольги Попович

Читать стихотворение Веры

А. Сафонов      

Молодежный хор Молодежный хор
"Достоин Божий Сын"

 

Вечернее богослужение

Василий Высоцкий

Василий Василий

Слава Богові, що Він через Своє Слово відкриває нам навіть ту правду, яка нам не подобається! Ті істини, які, можливо, дещо не сходяться з нашими людськими поняттями.

Спустя много времени, когда Моисей вырос, случилось, что он вышел к братьям своим сынам Израилевым и увидел тяжкие работы их; и увидел, что Египтянин бьет одного Еврея из братьев его (Книга Исход 2:11).

Мойсей побачив реальну людину – раба, якого б`ють і він допоміг в цій ситуації так, як він бачив і вважав правильним.
Коли Мойсей приходить до криниці, здавалося б, можна відвернутися, хай спочатку чоловіки напоять худобу, а потім вже жінки, - це ж інша культура! Але ж ні! Мойсею було небайдуже! Він знову заступається. Це співчутливе серце найлагіднішої людини. І коли Бог почув стогін народу, він знав: є людина, якій не байдуже, є людина, якій серце болить при несправедливості. І Бог посилає Мойсея на Своє служіння. Богові не потрібні байдужі люди. Навіщо Богові посилати людину проповідувати, якщо цій людині байдуже до грішників? Бог шукає серце лагідне, співчутливе. Є ситуації, коли ми маємо чіткі інструкції в Біблії: коли тебе ображають, молись за кривдників своїх, благословляй тих, хто тебе проклинає. Але якщо ображають не тебе? Якщо не в мою адресу звучать прокльони? Якщо не мою щоку б`ють, що я повинен робити? Звичайно, найлегше постояти збоку й помолитись, потім спробувати втішити цю людину. Але що тут можна сказати? Ти це бачив, чому ти не заступився, де ти тоді був? Для того, щоб заступитись, потрібна мужність. Якраз цього і очікує від нас Господь.
Є небезпека в заступництві: ти стаєш на той самий рівень з людиною, за яку ти заступаєшся, ти можеш втратити свій статус і повагу, яку ти маєш, адже ти ототожнюєшся з цією людиною.
Заступництво – це стати на сторону слабшого, протистояти сильнішому. Загалом, це невигідно. Але хто, як не діти Божі, все-таки стануть на сторону слабкого, на сторону знедоленого?
Інша сторона заступництва – коли заступник потрібен для того, щоб захистити винуватого від покарання, для перешкоджання справедливої помсти. Ми бачимо – Божий гнів на нашу землю є абсолютно справедливим, але що робити нам, адже ми не займаємося окультною практикою, не робимо абортів, не вбиваємо нікого. Ми повинні бути заступниками нашого народу перед Божим лицем. Так само став і Мойсей перед Богом за ізраїльський народ. Так зробив і Самуїл. Так зробив Христос. Звичайно, легше обрати позицію Йони і чекати звершення Божого гніву. Настільки сильно Бог чекає сьогодні заступників за свої сім`ї, за своїх рідних і близьких, за свою церкву, за свою країну. Заступництво – це не є виправдання гріху.

И пришел Моисей и Аарон к скинии собрания. И сказал Господь Моисею, говоря: отсторонитесь от общества сего, и Я погублю их во мгновение. Но они пали на лица свои. И сказал Моисей Аарону: возьми кадильницу и положи в нее огня с жертвенника и всыпь курения, и неси скорее к обществу и заступи их, ибо вышел гнев от Господа, и началось поражение. И взял Аарон, как сказал Моисей, и побежал в среду общества, и вот, уже началось поражение в народе. И он положил курения и заступил народ; стал он между мертвыми и живыми, и поражение прекратилось. И умерло от поражения четырнадцать тысяч семьсот человек, кроме умерших по делу Корееву. И возвратился Аарон к Моисею, ко входу скинии собрания, после того как поражение прекратилось (Книга Числа 16:43-50).

Аарон бере кадильницю і стає між живими і мертвими, фактично – перед Божим гнівом. І почалась Божа милість. Саме тому, що були мужні люди, які вирішили стати на сторону неправих перед Правим Господом. Якщо ж Бог не знаходить таких заступників, що тоді трапляється?

И суд отступил назад, и правда стала вдали, ибо истина преткнулась на площади, и честность не может войти. И не стало истины, и удаляющийся от зла подвергается оскорблению. И Господь увидел это, и противно было очам Его, что нет суда. И видел, что нет человека, и дивился, что нет заступника; и помогла Ему мышца Его, и правда Его поддержала Его (Исаия 59:14-16).

Ніщо, крім любові, не може підняти людину й змусити заступитися. Жалість може поспівчувати людині. Але лише любов змушує людину йти на такий ризик, залишати власну безпеку і просто ставати перед Божим гнівом. Хай Господь дасть нам справжньої любові до наших близьких, до нашого народу, щоб мати цю сміливість заступатися.
В. Высоцкий

Евгений Цимура Евгений Цимура Татьяна Татьяна

Читать стихотворение Татьяны

alt alt Александр Минич Александр Минич Сергей Антонец Сергей Антонец

Читать стихотворение Ирины
С. Антонец

Молодежный хор Молодежный хор

 


8 февраля 2015 г.

Утреннее богослужение

Сергей Тытарь

Сергей Тытарь Сергей Тытарь

Пильнуйте про мир зо всіма, і про святість, без якої ніхто не побачить Господа. Дивіться, щоб хто не зостався без Божої благодаті, щоб не виріс який гіркий корінь і не наробив непокою, і щоб багато-хто не опоганились тим. Щоб не був хто блудник чи безбожник, немов той Ісав, що своє перворідство віддав за поживу саму (До Євреїв 12:14-16).

Перворідство – ось тема проповіді. Коли ми читаємо Біблію, ми не можемо сказати, що Ісав був блудником та атеїстом. Але автор послання до євреїв порівнює Ісава саме з блудником та безбожником. Відмова від первородства стоїть на одному рівні з безбожністю та блудом.
Перворідство мало певні переваги. По-перше, подвійна спадщина. По-друге, особливе благословення. По-третє, право царства належало перворідному. Й четверте, найголовніше, первородство передбачало особливі стосунки з Богом.
Історія Якова та Ісава дає нам зрозуміти, що первородство – це щось більше, ніж час, коли ти народився. Перворідство могло міняти свого власника. Перворідство може з'являтися тоді, коли людина отримує особливі стосунки з Богом. Воно має ціну. Цю ціну буде пропонувати той, хто хоче придбати, і її буде виставляти той, хто хоче продати. Інколи в нас буде вибір: продати це первородство чи залишити собі – тобто свої особливі стосунки з Богом.

Є моменти в житті, коли бути святим невигідно. Й тоді пролунає пропозиція проміняти своє первородство. Це момент серйозного випробування, бо первородство – нематеріальне, його не можна побачити й оцінити. Й перед лицем цього випробування людина може втратити те, що має.

Бо знаєте ви, що й після, як схотів він успадкувати благословення, відкинутий був, не знайшов бо був можливости до покаяння, хоч його із слізьми шукав (До Євреїв 12:17).

Первородство й благословення – це взаємопов'язані речі. Продавши своє первородство, Ісав продав й своє благословення.
Церква названа церквою перворідною. Ми первістки Богові й Агнцеві. Членство в церкві – це право на особливі стосунки з Перворідним. І нам пропонуватимуть ціну за це первородство тоді, коли ми будемо голодні та втомлені, виснажені. Виснажений християнин – дуже хороша ціль для того, хто подає поживу в обмін на первородство. Й тому Біблія закликає нас пильнувати.

Бо ви не приступили до гори дотикальної....Але ви приступили до гори Сіонської, і до міста Бога Живого, до Єрусалиму небесного, і до десятків тисяч Анголів, і до Церкви первороджених, на небі написаних, і до Судді всіх до Бога, і до духів удосконалених праведників... (До Євреїв 12:18а, 22, 23).

Ми стали частиною церкви Бога Живого й не проміняйте це ні на що! Нехай Бог зміцнить нас в цій нашій вірі.

С. Тытарь

Кристина Кристина Николай Каленик Николай Каленик

Читать стихотворение Кристины

Юрий Юрченко Юрий Юрченко Лида Лида Катя и Иван - обрученная пара Катя и Иван - обрученная пара

Читать стихотворение Лидии

Группа Группа
"Держи что имеешь"

Группа Группа
"Стоишь на распутье один"

Хор Хор
"До Тебе Господь"

"На крыльях зари"

 

Дневное богослужение

В собрании приняла участие подростковая группа.

Cергей Каленик

Сергей Каленик Сергей Каленик

Люди можуть знати Біблію, цитувати її, але це не приносить користі, якщо не виконувати Слова. Бог бажає до нас говорити, і Слово Боже – це саме той інструмент, за допомогою якого Господь говорить до нас. Думайте про те, як ви читаєте Біблію, адже важливо якість, а не кількість. Важливо вдумуватися в те, що ми читаємо й в те, що говориться з-за кафедри.

Тільки будь дуже сильний та відважний, щоб додержувати чинити за всім тим Законом, що наказав був тобі Мойсей, Мій раб, не відхилишся від нього ні праворуч, ні ліворуч, щоб щастило тобі в усьому, де ти будеш ходити. Нехай книга цього Закону не відійде від твоїх уст, але будеш роздумувати про неї вдень та вночі, щоб додержувати чинити все, що написано в ній, бо тоді зробиш щасливими дороги свої, і тоді буде щастити тобі (Ісус Навин 1:7,8).

Спочатку йде передумова благословіння.

Від наказів Твоїх я мудріший стаю, тому то ненавиджу всяку дорогу неправди! Для моєї ноги Твоє слово світильник, то світло для стежки моєї (Псалми 118:104,105).

Якщо я перебуватиму в Господі, мій погляд буде спрямований вірно. Якщо очі чисті, то й все тіло чисте. Ми повинні пильнувати над тим, що бачимо і що читаємо.

Слово Христове нехай пробуває в вас рясно, у всякій премудрості. Навчайте та напоумляйте самих себе! Вдячно співайте у ваших серцях Господеві псалми, гімни, духовні пісні! (До Колоссян 3:16)

Слово ваше нехай буде завжди ласкаве, приправлене сіллю, щоб ви знали, як ви маєте кожному відповідати (До Колоссян 4:6).

Як важливо, щоб Слово Христове перебувало в нас і діяло через нас. Дуже важливо не просто гарно говорити, але й жити цим Словом. Нехай допоможе нам в цьому Господь!

С. Каленик

alt alt alt alt alt alt

alt alt alt alt Лена Лена
"В Твой дом приду я"

Читать стихотворение Насти Поступайло

Читать стихотворение сестры

Василий Мамчич Василий Мамчич Игорь Бойко Игорь Бойко
В. Мамчич   

И. Бойко    

Подростковый хор Подростковый хор

 

Вечернее богослужение

Назар Зозуля Назар Зозуля Сергей Вознюк (церковь «Силоам») Сергей Вознюк (церковь «Силоам») Инна Инна
С. Вознюк

Читать стихотворение Инны

Анатолий Козачек (церковь «Филадельфия») Анатолий Козачек (церковь «Филадельфия») alt alt Николай Каленик Николай Каленик
А. Козачок

Гость          

Молодежный хор Молодежный хор
"Бог проложит путь"

 


15 февраля 2015 г.

Утреннее богослужение

Петр Корнийчук

Петр Петр

Я рад, что мы имеем общение друг с другом, ибо написано: «Когда вы имеете общение друг с другом, тогда Кровь Иисуса Христа, Сына Его, очищает вас от всякого греха». Когда мы не имеем такого общения, когда Кровь Христова в нас не работает.
Пока мы на земле, наша цель – спасать людей. И каждый член церкви имеет такую обязанность – привести к Господу грешника. Это наша задача. Поэтому у кого есть дерзновение и желание, спешите, потому что очень мало времени у нас осталось для труда!

Аврам поверил Господу, и Он вменил ему это в праведность (Книга Бытие 15:6).

... наипаче ищите Царствия Божия, и это все приложится вам (Св. Евангелие от Луки 12:31).

Когда будет суд, одних Христос поставит по правую сторону, других по левую. И скажет: Я был наг – вы одели Меня, я был голоден – накормили...» Вы можете делать доброе, и не знать, что делаете это для самого Господа! И одни пойдут в муку вечную, другие в жизнь вечную. Это заставляет нас думать, как нам нужно нашу жизнь провождать.

То, что ты кушаешь, и как ты одеваешься, этого никто не заметит. Но то, как ты приближаешься к Богу, каждого дня отмечается в Книге Жизни.
Один господин делал свадебный пир для своего сына. Но все приглашенные отказались: один купил волов, другой женился и так далее. Тогда господин позвал всех хромых, слепых, увеченных. Мы чувствуем такую ответственность в евангелизации – убедить прийти на служение
Работайте для Царства Божия! Давид говорит: «Я был молод и состарился, я не видел праведника просящего. Я не видел, что его потомки хлеба просят, с протянутой рукой ходят».

 П. Корнийчук

Давид Давид Вера Вера
И. Датцкий                                       

"Пишутся прекрасные пейзажи"

Петр Петр Сергей Антонец Сергей Антонец

Молодежный хор Молодежный хор

 

Дневное богослужение
В собрании приняли участие братья, проходящие реабилитацию в церковном центре.

Игорь

alt alt

... родит же Сына, и наречешь Ему имя Иисус, ибо Он спасет людей Своих от грехов их (Св. Евангелие от Матфея 1:21).

Иисус пришел на эту землю, чтоб спасти людей Своих. Он пришел нас спасти как Своих. Мы свои Богу! Какое это чудесное чувство!
От чего же спасет нас Христос? От грехов! Великое горе произошло на этой земле – в наших прародителей вошел грех, вместе с грехом пришла смерть. Грех ведет нас к смерти. Люди любят грех потому, что он доставляет удовольствие. Но это удовольствие временное, земное, оно приводит к смерти. Иисус, зная, какую чашу греха нам придется выпить, принимает решение спасти нас, отдав Себя. Иисус забрал на Себя наши грехи. Он воскрес! Такую любовь невозможно умертвить! Ад не смог удержать Иисуса, потому что ад – место для грешников. И хотя Иисус взял на Себя наши грехи, но Он Сам не сделал никакого греха. «Ад! Где твоя победа? Смерть! Где твое жало?» И теперь в Иисуса ключи смерти и рая. Будем славить Его в своих сердцах!

Игорь 

 

 

alt alt alt alt

alt alt alt alt

alt alt alt alt alt alt

 

Вечернее богослужение

Василий Высоцкий

Василий Василий

Ибо кратковременное легкое страдание наше производит в безмерном преизбытке вечную славу... (Второе послание к Коринфянам 4:17).

Ці невеличкі страждання, які ми маємо, дають нам величезну безмірну славу. Але можна так подумати: чим більше людина страждає, тим більше слави вона матиме. Втім, грішники теж страждають. Але є одна умова, щоб мати цю славу:

...когда мы смотрим не на видимое, но на невидимое: ибо видимое временно, а невидимое вечно (Второе послание к Коринфянам 4:18).

Результат страждань і випробувань полягає в тому, на що ми дивимося. Якщо ми дивимося на вічне, то ці страждання справді дають вічну славу. Але коли людина дивиться на це дочасне і на свої страждання, на проблеми, то вона зациклена лише на цьому.
Зовнішнє – це відображення того, що невидиме.

Вера же есть осуществление ожидаемого и уверенность в невидимом. В ней свидетельствованы древние. Верою познаем, что веки устроены словом Божиим, так что из невидимого произошло видимое (Послание к Евреям 11:1-3).

Бог створив світ не з нічого. Він створив з невидимого видиме. Весь наш матеріальний світ – це наслідок того слова, яке прозвучало ще на початку світу: «Нехай буде...!» Віруюча людина дивиться на невидиме, дивиться на Слово Боже як на основу того, що видиме. Віра – це коли людина повністю надіється на невидиме.
Ми в тілі і нам звичніше довіряти чомусь матеріальному, що ми бачимо. Але чого нам вартує запитати Бога чи варто робити те і те? Бог краще знає, що нам потрібно.
Не хлібом одним буде жити людина, але Словом Божим, - саме це намагається Бог нас навчити.
Поки ми дивимося на ситуацію по-людськи, поки дивимося на те, що видиме, ми можемо багато чого не розуміти. Але якщо ми подивимося очима віри, все повністю преображається.
Я можу дивитися в дзеркало і бачити гарно одягненого юнака. Але в Бога можу виявитися нагим, сліпим і босим. Поки я сам не загляну в серце своє і не побачу там невидиме, я не змінюся, і так і залишуся нагим в Божих очах.
Потрібно дивитися в Слово Боже: вивчай себе і вчення. Не ті проблеми видимі важливі, але важливо, щоб не було духовної скверни, гіркого кореня. Це більші проблеми, адже вони невидимі і тягнуть за собою наслідки – вічне страждання.

Верою оставил он Египет, не убоявшись гнева царского, ибо он, как бы видя Невидимого, был тверд (Послание к Евреям 11:27).

Нехай кожен з нас дивиться на те невидиме і попри всі проблеми, залишається твердим. Хай Бог просвітить наші очі, щоб ми могли повсякчас бачити те небесне військо, яке захищає народ Божий. Хай Бог показує нам те духовне, що є одвічне.

В. Высоцкий

Денис Огуля Денис Огуля Аня Аня

alt alt Сергей Тытарь Сергей Тытарь

С. Тытарь     

Группа Группа
"Со мной ли Он"    

"Иисус Спаситель"

"Если внезапно"     

 


15 февраля 2015 г. - церковь «Благодать»

Старший хор посетил церковь "Благодать" (с. Софиевская Борщаговка, пастор В. Кватерчук).

Василий Кватерчук Василий Кватерчук Лида Лида Сергей Тытарь Сергей Тытарь

Кристина Кристина Павел Озеруга Павел Озеруга Петр Ващенко Петр Ващенко

Леся Леся Николай Каленик Николай Каленик Андрей Мартынов Андрей Мартынов

Группа Группа

Группа Группа

Хор Хор

Хор Хор

Богослужение Богослужение

Богослужение Богослужение

 


22 февраля 2015 г.

Утреннее богослужение

Нас посетил молодёжный хор и служителя церкви г. Костополь (Ровенская обл.).

Леонтий Прохор (пресвитер, г. Костополь)

Леонтий Прохор (пресвитер) Леонтий Прохор (пресвитер)

Ви бо були колись темрявою, тепер же ви світло в Господі, поводьтеся, як діти світла, бо плід світла знаходиться в кожній добрості, і праведності, і правді. Допевняйтеся, що приємне для Господа, і не беріть участи в неплідних ділах темряви, а краще й докоряйте. Бо соромно навіть казати про те, що роблять вони потаємно! (До Ефесян 5:8-12)

Ми щасливі, що Господь подарував нам спасіння, що Він відкрив наше серце. Буває, ми говоримо людині про Бога, про Його милість, але людина не розуміє цього – Бог не відкрив. Ми повинні виконувати своє служіння благовісника з терпеливістю: наставляти, переконувати, вмовляти, показувати життям своїм світло. Допевняйтеся, що є приємне для Господа. Те, що Господь дав нам життя вічне, це велика привілегія для нас. За нас заплачена ціна Крові Сина Божого. Бог віддав те, що в Нього було найдорожче. І Бог бажає від нас, щоб ми теж робили приємне для Господа.

Бог спас нас, хрестив Духом Святим і коли Дух Святий торкається нашого серця, тоді хочеться співати, хочеться любити: «Я плачу, молюся і співаю як Давид». Коли Божа благодать наповнює серце, коли Дух Святий торкається нас, тоді легко й прощати, й любити, й іти за Господом. Живімо так, щоб ми могли догодити Господу, щоб було це приємно Господу.
Ахав знав про Бога, але він допустив беззаконня в царстві. Жінка, яку він взяв, вводила Ізраїля в ще більший гріх. І от Ахав одного разу подивився на виноградник Навуфея і просить в нього цей виноградник. Але Навуфей знав Господа і знав, що спадщину батьківську не можна ні продавати, ні дарувати, Навуфей сказав: «Заборонено це мені Богом, я не можу цього робити». Навуфей знав, з ким він говорить, але він мав сміливість таке сказати, він знав, що йому можна, а що ні. Навуфей знав закон Божий, знав правду Божу, і він тримався за Господа. Якщо слухатися і коритися, то тільки Господу! Ми маємо спадщину, яку ніхто не може від нас забрати, бо вона подарована Господом. Земне багатство пройде, але ми маємо щось більше. І якщо ми самі від цієї спадщини не відвернемося, то ніхто її в нас не зможе забрати, бо це спадщина від Ісуса Христа. Він подарував нам це благословення. Як важливо триматися Господа, щоб ніякі вітри, ніякі науки не завадили. Ми повинні пильнувати. Ми маємо Духа Святого в серці, ми маємо Слово Боже, пережили дію благодаті в своєму житті, ми знаємо, Хто Такий Господь. Тому тримаймося Господа, ідім за Господом, не шукаймо чогось штучного. Шукаймо Господа на колінах! І Бог ніколи не залишить нас, Він буде з нами, Він доведе, якщо ми будемо робити все, що приємне є для Нього.
Тримайтеся Господа, тримайтеся правди Його, і Він ніколи не залишить вас.

Л. Прохор

Гости из Костополя Гости из Костополя Михаил (Костополь) Михаил (Костополь)

Читать стихотворение гостьи

Гости из Костополя Гости из Костополя Андрей (Костополь) Андрей (Костополь)

Читать стихотворение гостя
Андрей

Гости из Костополя Гости из Костополя Гости из Костополя Гости из Костополя Гости из Костополя Гости из Костополя

Читать стихотворение гостей

Гости из Костополя Гости из Костополя

Гости из Костополя Гости из Костополя
"Розкажи про Христа"

Гости из Костополя Гости из Костополя
"Небесний краю мій"

Молодёжный хор из Костополя Молодёжный хор из Костополя

Молодёжный хор из Костополя Молодёжный хор из Костополя
"Душа без Бога счастья не имеет"

"Господи, как трудно"                       

"Останні часи для землі"                

"Серед темряви нічної чути"            

"Єдиному Богу слава"                      

"Знамя церкви"                                  

 

Дневное богослужение

Александр Кимлач

Александр Килмач Александр Килмач

Давайте поговорим о посте и молитве.

Итак прежде всего прошу совершать молитвы, прошения, моления, благодарения за всех человеков, за царей и за всех начальствующих, дабы проводить нам жизнь тихую и безмятежную во всяком благочестии и чистоте, ибо это хорошо и угодно Спасителю нашему Богу, Который хочет, чтобы все люди спаслись и достигли познания истины (Первое послание к Тимофею 2:1-4).

Молитва – это общение с Богом. Молитва должна содержать в себе моление, прошение, благодарение за всех человеков. Божий человек, у которого жизнь наполнена молитвой, еще и благодарит за всех людей: даже если у кого-то получается что-то лучше, чем у меня. Благодарить за людей легко только тогда, когда сердце свободно, когда нету зависти.
Когда жизнь наполнена Богом, я замечаю нуждающихся людей, я за них молюсь, прошу, помогаю, благодарю за них. Но также молюсь и за царей и начальствующих. То есть, человек молится за больших себя. Основная причина, по которой Божий народ молится за власти, это чтобы мы могли легко и свободно жить в чистоте, благочестии и чтобы мы проводили тихую жизнь. Это должна быть основная причина наших молитв за власть, а не наш бизнес или наши собственные интересы.

Это слово дошло до царя Ниневии, и он встал с престола своего, и снял с себя царское облачение свое, и оделся во вретище, и сел на пепле, и повелел провозгласить и сказать в Ниневии от имени царя и вельмож его: «чтобы ни люди, ни скот, ни волы, ни овцы ничего не ели, не ходили на пастбище и воды не пили, и чтобы покрыты были вретищем люди и скот и крепко вопияли к Богу, и чтобы каждый обратился от злого пути своего и от насилия рук своих (Иона 3:6-8).

Когда человек где-то оступается, он не молится настолько ревностно, как когда рушатся какие-то его планы, перспективы. Если моя жизнь наполнена общением с Богом, мне не нужно Богу кричать, Бог меня услышит и так. Пусть я коряво как-то помолюсь, но мне важно, чтобы Бог услышал моя молитву.

Кто знает, может быть, еще Бог умилосердится и отвратит от нас пылающий гнев Свой, и мы не погибнем». И увидел Бог дела их, что они обратились от злого пути своего, и пожалел Бог о бедствии, о котором сказал, что наведет на них, и не навел (Иона 3:9,10).

Бог обратил внимание не на красноречие, но Он увидел, что люди обратились от злого пути своего и Он пожалел о бедствии, которое хотел навести на них.
У поста также есть цели. Одна из целей – чтобы найти Жениха – Иисуса Христа. Исайя пишет о другой цели: «Вот, вы поститесь для ссор и распрей и для того, чтобы дерзкою рукою бить других; вы не поститесь в это время так, чтобы голос ваш был услышан на высоте (Исаия 58:4)».

Таков ли тот пост, который Я избрал, день, в который томит человек душу свою, когда гнет голову свою, как тростник, и подстилает под себя рубище и пепел? Это ли назовешь постом и днем, угодным Господу? Вот пост, который Я избрал: разреши оковы неправды, развяжи узы ярма, и угнетенных отпусти на свободу, и расторгни всякое ярмо, раздели с голодным хлеб твой, и скитающихся бедных введи в дом; когда увидишь нагого, одень его, и от единокровного твоего не укрывайся (Исаия 58:5-7).

«Разреши оковы неправды» – может, ты где-то скован какой-то неправдой. «Развяжи узы ярма и угнетенных отпусти на свободу» - у нас есть какие-то люди, какие нам что-то должны и каким хорошо бы простить. «И расторгни всякое ярмо» - ярмо в каждого может быть свое. Быть милосердным к нуждающимся.
И Бог оставил нам обетование о посте: Исаия 58:8, 10,11.
Да поможет нам Бог молиться так, как Он это видит правильным и поститься так, чтоб наш пост был Ему приятным.

А. Кимлач

Александр Целинко Александр Целинко Ярослав Поступайло Ярослав Поступайло Николай Каленик Николай Каленик

Группа Группа
"Ми по водах океану"

 

Вечернее богослужение

Нас посетил молодёжный хор и служителя церкви г. Кузнецовск (Ровенская обл.).

Гость Гость Гость Гость

Гость Гость Гостья Гостья
"Многие говорят"

Читать поэму гостя

Гость Гость Гость Гость Гость Гость
"Ибо так возлюбил"

А. Стецюк                  

Д. Стецюк                  

Читать стихотворение брата

Гости Гости Гость Гость Гость Гость

Читать стихотворение брата
В. Стецюк

Группа Группа
"Вся земля хвалу поет"

"На Голгофській горі"   

Группа Группа

Хор Хор
"О, Господь, Святий Бог"               

"Ты Свой дождь благословенья"

"День радости, день Рождества"

"Бедная бросаемая бурею"         

 

 

Обновлено 06.05.2015 09:49